Garantie   

Alle producten van SensaHome hebben een garantie van 1 jaar. Voor meer informatie over de duur en voorwaarden van garantie bij SensaHome zie de algemene voorwaarden pagina.

SensaHome zal in de volgende gevallen reparatiekosten bij de klant verhalen:

  • Schade veroorzaakt door onjuist gebruik of onzorgvuldigheid (gebroken producten, deukjes, waterschade, enz.)
  • Schade veroorzaakt door onrechtvaardige reparatie
  • Schade veroorzaakt door water (mits die niet waterbestendig is), brand of natuurrampen zoals een aardbeving.
  • Niet te voorkomen slijtage die zich voordoen tijdens de veroudering van producten (Krassen op de banden of kristal)

Mochten er producten van SensaHome beschadigd zijn buiten de schuld van een klant dan zal het vergoed worden door de aanbieder. Echter, moet er sprake zijn van onschuld en bewijs hiervan. SensaHome heeft het recht om onderdelen van producten te vervangen en zo de product weer in goede staat te brengen. Klanten die hier tegen zijn kunnen contact opnemen met info@sensahome.nl om samen tot een andere oplossing te komen.

Kopers van SensaHome dienen in eerste instantie zelf de verantwoordelijk op zich te nemen om de kosten van de retourverzendingen te bekostigen. De retour producten worden zorgvuldig door ons SensaHome-experts nagekeken en beoordeeld op basis van hun kennis. Indien het gebrek de beschadigde product niet veroorzaakt is door de koper, zal SensaHome de reparatie of vervangingskosten op zich nemen, bovendien zal de kosten die gemaakt zijn om het product naar SensaHome te sturen ook vergoed worden.


Retour  

Als koper, heb je het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling terug te retourneren. Hou rekening met het feit dat het product moet voldoen doen aan de conditie voorwaarden om je geld te claimen. Het product moet in hetzelfde staat zijn gebleven als ontvangen. Dit houdt in dat zowel de verpakking als het product zelf intact moeten zijn gebleven. Om in aanmerking te komen voor de retourzendingen moet er contact opgenomen worden met info@sensahome.nl of via de contactenformulier op de website. Zodra een retourzending in goede orde is ontvangen zult u binnen 3 a 5 werkdagen een reactie van ons klantenservice krijgen. Meestal zal het betaalde bedrag direct overgemaakt worden op de bij ons bekende rekeningnummer. Mochten er nog opmerkingen of vragen zijn bij een retourzending, neem dan zo snel mogelijk contact op met SensaHome.