Wij doen ons best om SensaHome.nl zo overzichtelijk en duidelijk mogelijk te maken. Soms kan het toch zijn dat je er even niet uitkomt. Net als de klantenservice hebben wij hieronder de meest gestelde vragen proberen te antwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Contacteer ons en we helpen je graag verder.

Verzending & Bezorging

Vragen over je verzending en bezorging.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij SensaHome proberen wij onze producten zo betaalbaar mogelijk te houden. Je hoeft dan ook niet altijd verzendkosten te betalen. Vanaf €50 euro betalen wij de verzendkosten voor je. Zit je daaronder? Dan moet je een kleine bijdrage van €4,95 betalen. Wat je dan het beste kunt doen is een extra artikel bij bestellen, zo bespaar je op verzenden en krijg je de tweede artikel goedkoper in huis.

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Snel leveren is heel belangrijk voor ons. Wij willen namelijk dat je zo snel mogelijk kunt genieten van je SensaHome bestelling. Daarom kan je je bestelling binnen Nederland meestal de volgende werkdag al in huis verwachten. Bestellingen na 17:00 kunnen een dagje later worden geleverd.

Woon je in België of Duitsland? Hou dan rekening mee met een levertijd van 2 à 4 werkdagen. Elders in Europa wordt je bestelling binnen 5 werkdagen geleverd.

Buiten Europa is de levertijd 1 à 2 weken.

Dit komt omdat wij een Nederlands bedrijf zijn en onze voorraden in Nederland hebben. </ p>

Retourneren

Vragen over retourneren.

Mag er worden geretourneerd?

Ja hoor, wees gerust. Je hoeft je geen zorgen te maken over onze service nadat je een bestelling hebt geplaatst. Wij zullen er alles aan doen om jou tevreden te houden. Zelfs als onze producten niet bij je in smaak vallen! Je mag dan binnen 14 dagen zonder opgave van reden je bestelling retourneren, wij betalen de verzendkosten!

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wij hebben ons best gedaan om alles zo makkelijk en simpel te maken voor jou, zelfs het retourneren. Wil je na onze inspanningen binnen 14 dagen toch retourneren? Ga dan naar onze retour portal. De retour portal geeft je de mogelijkheid om zelf een retour label aan te maken en het product gratis retour te zenden. Het enige wat je dan nog hoeft te doen is je pakketje afgeven bij de koerier bij jou in de buurt.

Wij zullen het zeer waarderen als je de verpakking en product in een nette staat terugstuurt. Probeer zelfs nog de verzenddoos 14 dagen te bewaren. Want als jij niet blij bent met het product, willen wij anderen er nog wel mee blij kunnen maken. Een verpakking of product dat niet in een nette staat wordt teruggestuurd, zullen wij helaas moeten vernietigen aangezien wij er niets meer mee kunnen. Dat is erg zonde en kost ons veel geld.

Garantie

Vragen over onze garantie.

Ik heb een defect artikel ontvangen, wat nu?

Aangezien wij al duizenden orders hebben gehad en duizenden artikels verkopen, kan het wel eens voorkomen dat jou artikel nou net dat ene artikel is dat niet volledig naar behoren functioneert. Zoals bij alle producten, kan dat ook bij ons wel eens voor komen.  Gelukkig zullen wij dan ervoor zorgen dat je binnen no time weer een goed werkend product in huis hebt. Hiervoor hoef jij niks te betalen. We nemen alles voor onze rekening.

Heb ik recht op garantie?

Absoluut! Het is de bedoeling dat je nog lang kunt genieten van je bestelling. Daarom krijg je bij ons minimaal 1 jaar garantie op je bestelling. Mocht het product binnen 1 jaar niet meer werken, dan zullen wij ervoor zorgen dat je gratis weer een werkend product in huis hebt. Wel is het een vereiste dat het product niet door jou toedoen defect is geraakt. Neem gerust contact op met ons als je nog vragen hebt.